Przyjedź dzisiaj na spota bo będziemy omawiać szczegóły wizyty na hamowni u Stefanowskiego, jezeli będziesz miał ochotę to już niedługo będziesz miał wykres swojego auta.
Czy mam racje? To pytanie do wlascicieli 1.6 FSI - jak jest w praktyce.
Przejechałem się taką ostatnio w salonie i wrażnie miałem jednak takie, że to auto lubi wysokie obroty. Zestawienie skrzyni wydało mi się trochę dziwne i np. w moim MPI na 3-cim biegu wydaje lepiej kręci ale za to na 4-tym już czuje się te trochę więcej mocy. Możliwe, że to kwestia przyzwyczajenia ale niby mocniejszy motor to jakiś taki tochę na początku ospały wydaje się w porównaniu ze starszym bratem. Fajniej warczy za to na wysokich obrotach. :szeroki_usmiech
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
ja tak powiem ten motorek lubi obroty powyżej 3 tysięcy i ja odnoszę wrażenie ze jakosc paliwa jest mometalnie odchuwana pod nogą!!!! jak bedziesz jaks w krakowie przed odbiorem auta to skotaktuj sie ze mną to sie spotkamy i sie przejedziesz
Elastyczność jest doskonała, bez problemów (tzn. palenia sprzęgła) można ruszyć z 3 biegu.
Ładnie kręci na 4 i 5 biegu, jestem bardzo zadowolony choć konieczność tankowania 98 jest trochę ... wyróżniająca
Jakie tankujecie paliwko do swoich FSI? Wyczuwacie różnicę? Z jakich stacji? Podobno przy tych stopniach sprężania musi być bardzo dobre.
Ten silnik, podobnie jak 2,0 FSI, będzie powoli wycofywany z oferty VAG.
Zastąpi go doładowany 1,4.
W VW w Polsce już go nie oferują. Zamiast niego jest 1.4 122KM - z turbo, ale bez doładowania mechanicznego w odróżnieniu od wersji 1.4 140KM i 1.4 170KM /ale wyżyłowany, ciekawe ile wytrzyma/
[OT] Przy okazji: wie ktoś może kiedy to do VW w Polsce wprowadzą 1.8TFSI /lub TSI jak ktoś woli/ o mocy 160 KM? VW jest ostatnią marką gdzie nie ma jeszcze tego silnika: jest już w skodzie , audi i seat.
Jakie tankujecie paliwko do swoich FSI? Wyczuwacie różnicę? Z jakich stacji? Podobno przy tych stopniach sprężania musi być bardzo dobre.[/quote]
Mam 2.0 FSI - różnica jest moim zdaniem nieduża (oczywiście poza ceną na stacji). Jeżdziłem na VP 99 z Shella i 98 ze Statoil i w porównaniu do 95 silnik wydaje się troszkę bardziej elastyczny. Nie szarpie na niskich obrotach i tak bardziej "aksamitnie" chodzi. Ale dla porównania podobnie było na 95 tankowanej w Austrii i we Włoszech.
Jarek
O2 2.0 FSI (BVY) Elegance 150 KM 200 Nm ...najbardziej aksamitny silnik benzynowy VW...
Przy okazji: wie ktoś może kiedy to do VW w Polsce wprowadzą 1.8TFSI /lub TSI jak ktoś woli/ o mocy 160 KM? VW jest ostatnią marką gdzie nie ma jeszcze tego silnika: jest już w skodzie , audi i seat.
Komentarz